zaterdag 30 januari 2016

Deze moeilijke dag...........

Deze moeilijke dag moest ik zien door te komen en op de een of andere manier is het me ook gelukt. Twee jaar mis ik hem al, dag in dag uit en iedere minuut. De pijn is niet minder geworden maar het lukt me soms om me daarvan dagenlang af te sluiten. Als ik het dan toelaat is het des te heftiger, alsof de hoeveelheid pijn enkel heeft liggen wachten om naar buiten te mogen komen.
Vandaag waren er heel veel lieve woordjes van troost, dat heeft me goed gedaan. En ik kreeg bloemen en omhelzingen en muziek...........die wil ik met jullie delen. Muziek is altijd zo belangrijk.
Toen Christian de dag na David's overlijden naar mij  toe kwam om alles te bespreken hoorde hij op zijn autoradio dit nummer  en het werd gespeeld tijdens de uitvaart.
Hand in hand stonden wij en schoven hem het vuur in.......
Mijn lieve vriendin Tressy stuurde mij het volgende nummer:

Vanavond keek ik naar een optreden van Ed Sheeran op tv en hij zong oa Vincent. Het is zo heftig allemaal en het voelt alsof hij heel dicht bij me is, zijn handen op mijn schouders legt en zegt: alles komt goed mam................
Sorry but i cannot translate........David is gone two years now and this is the music that reminds me of him.............
 

9 opmerkingen:

  1. ...ik geef je een dikke warne knuffel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wens je veel lieve vrienden, die er altijd zullen zijn
    in moeilijke tijden als deze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het maakte me zo blij dat zo veel mensen David en jouw verdriet deelden. Bijzonder mooi, bijzonder onroerend maar pijn blijft het doen.
    Altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Martine,
    je hebt lieve mensen om je heen.
    Warme woorden van troost en een arm om je heen.
    onroerend mooi,deze muziek voor jou zoon David.
    Voor altijd in je hart!

    Veel liefs Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thinking of you Martine as you hold David close. Music has a way of keeping us together when sadness and memories fill our days.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me ha encantado tu post, ha sido todo un regalo mirar tu bloc. Te invito a visitar el mío.
    "Al principio todos los pensamientos pertenecen al amor. Después, todo el amor pertenece a los pensamientos." Albert Einstein. Feliz dia especial y no dejes de extenderlo a todo el año. Te espero en Elracodeldetall.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve martine,
    de tranen springen me in de ogen ..

    dikke kus en veel liefde van iedereen rondom jou!!

    BeantwoordenVerwijderen