zaterdag 22 juli 2017

Zomer.............the sound of summer..........

Eigenlijk zou ik op dit moment in Frankrijk zijn, in het huis met de blauwe luiken maar dat kon niet en de reden daarvoor zie je hier onder. For the last 20 years i was in France this time of year but not anymore, because Venus the Beautiful hates the catpension and car.........so we stay at home. But we both love my little garden
mijn geliefde Venus heeft er een hekel aan als ik weg ga, als zij naar het dierenpension gebracht wordt, al is dat nog zo goed.............en dus blijf ik thuis. Niet dat dat een straf is. In mijn tuintje is het genieten van alle plantjes om me heen
en de bijtjes die op die planten leven hebben me geïnspireerd tot dit werkje......
The sound of summer, zo is dat in mijn tuin............ where the bees that live on the flowers inspired me to this little stitching. The sound of summer........

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig zomers werkje heb je gemaakt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. such summer beauty in the flowers, the bees and the eyes of Venus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Martine,wat is er mooier dan het geluid van zomer?
    Het lijkt een titel van een boek.....het huis met de blauwe luiken!
    ook in je eigen tuintje kun je genieten mooi met de verschillende planten,
    en  natuurlijk met Venus... je wandkleed mag er ook zijn,mooi met de bijtjes.
    wij hebben in het voorjaar de tuin een nieuwe look gegeven,met plantjes
    ook de vijver moest er aan geloven, en nu is het ook weer genieten.
    van wat er groeit en bloeit................
    Liefs groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen