zondag 23 april 2017

Arcen............

Arcen is een klein dorpje in Midden-Limburg, het warmste plekje van Nederland.
Vandaag waren we daar voor een kruidenwandeling. We hebben heel veel kruiden gezien, geplukt en later ook geproefd.
Na de wandeling een interessante bijeenkomst en discussies. De plant van de dag was Yakon. Het is dat mijn tuintje maar zo klein is want anders zou ik die wel willen, ze smaakte heerlijk.
Als afsluiting van deze gezellige, zeer interessante middag was er nog brandnetelsoep met zelfgebakken brood en daslookpesto. Tot over 2 maanden dames, ik verheug er me nu al op.
Sorry its too late for a translation..............

3 opmerkingen:

  1. Ha Kruidevrouw,een echt Martine uitstapje,met een mooi vervolg.
    Brandnetelsoep heb ik nog nooit gehad,de plant Yakon nog nooit
    van gehoort,ja toch hier bij jou.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Christiene, meer en meer voel ik me aangetrokken door de natuur, de planten.............

      Verwijderen