zaterdag 4 februari 2017

Weib


Ik ben uitgenodigd om deel te nemen aan een expositie met een groep kunstenaars in
VM 23 ART in Arnhem. De initiatiefneemster hiervan is Monica Croese wier werk ik al langer ken en zeer bewonder. De andere kunstenaars ken ik allemaal niet dus dit wordt om diverse redenen heel interessant. Ik kijk er erg naar uit. Vooral ook om mijn Godinnenkleed te laten zien.
I have several reasons to look forward to this expo next month in Arnhem. The most important for me is to show the Goddess Cloth and secondly i'm going to meet Monica Croese, the initiator of this show. I know her work for years but we never met. As David died she made his portret for me which i really love and now we're finally going to meet.

3 opmerkingen:

  1. Martine,

    Leuk, dat je hiervoor uitgenodigd bent.
    Ik wens je een mooie expositie toe.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Martine,
    fijn dat je er bij bent
    misschien laat je hier ook nog
    iets van al dat moois zien.
    liefs groetjes
    Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So HAPPY to read of this....i hope you bring us Photographs back!
    Love and Love...

    BeantwoordenVerwijderen