donderdag 23 juni 2016

De kleuren van mijn vakantie.......

Ieder zomer ben ik wel een of twee weken in Frankrijk in het huis met de blauwe luiken. Omdat ik van het land houd, van de mensen, de taal en de huizen. Eigenlijk van alles.
Each year i'm in France for a holiday and no, its not dull. I love this country.......
Slenteren over de marktjes...
I love the colors of the markets

Ik was niet de enige die deze plant interessant vond
I was not the only one who thougt this plant interesting
zonder doos was het een beetje behelpen maar.....daarvoor heb je toch gordels nietwaar? The wine did'nt come in boxes but we had seatbelts.......
enkele minuten later stortregende het maar niet voor lang. Het was ook daar Jantje lacht, Jantje huilt.....................and the weather..............well..........
Ook deze twee hadden een heel fijne vakantie en hebben lui in de zon gelegen en een aantal muizen gevangen.
These two  also had a  lovely holiday with sleeping in the sunshine and lots of mice for dinner.........

 en toen ging het weer terug naar Nederland waar het weer hetzelfde was als in la douce France. Een afwisseling van regen en zonneschijn.
And then it was time to go home............back to rain and sunshine .......



9 opmerkingen:

  1. beautiful peaceful photos and what lucky cats!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo genoten hebt!
    Wat lijkt me dat ook een fijne plek!
    En oh...de foto van je katjes op de vensterbank; het lijkt wel een ansichtkaart...
    Leuk dat je ze mee neemt! (Ik moet toch beter opletten, ik dacht dat je één katje had ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn de katjes van mijn vriendin Martine.
      De mijne moest thuis blijven, die heeft een hekel aan autorijden.........

      Verwijderen
  3. Martine,

    Een mooi uitje heb je gehad!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Martine,

    Een mooi uitje heb je gehad!

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het huis met de blauwe luiken,dat klinkt goed Martine!!
    ziet er goed uit, mooie kleuren,ook aan een wijntje is gedacht.
    je hebt een heerlijke vakantie gehad,zelfs de katjes,
    Venus heeft op het huis gepast.
    fijn weekend
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als een godin in frankrijk .. ;-))

    fijn weekend, martine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren had je vakantie. En inderdaad, de foto met de luiken en de katten is heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. la douce France..

    fraaie vakantiefoto's

    prettige dag

    BeantwoordenVerwijderen