woensdag 1 oktober 2014

Welkom oktober

Cadeautje van de gemeente die velden vol zaaide met allerlei gemengde bloemen.........zo mooi! Wildflowers in the city...........

1e buitenlunch van de maand. Het smaakt me toch altijd zoveel beter in de zonnenschijn.
Lunch in the sunshine............love octobre
en daarna natuurlijk even rustig aan...........we doen samen een slaapje in de tuin. Mijn handen borduren intussen gewoon verder..................a little nap after lunch? but i cannot stop stitching........

Luca...............de mooiste man/jongen in mijn leven momenteel!
the most attractive male in my life at the moment............

5 opmerkingen:

  1. jij viert deze eerste oktober op een heel mooie manier, martine!

    luca is niet alleen de mooiste jongen, maar ook de allerliefste! :-))

    *brocolli'tje pik* ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee van de Gemeente. Hier maaien ze sinds dit jaar om groepen ""onkruid"" heen. Vorig jaar maaiden ze alles om. Er is dus vooruitgang. Wat een gezellige foto met de poes. En Luca, daar schilderde ik de sokjes voor, bedenk ik nu, wat mooi en leuk en lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijkomen in het najaar, genieten, loslaten en koesteren. Wat ziet Luca er lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Martine, elk plaatje zijn echte mooie geniet momentjes
    mooi in beeld gebracht!...en Venus zo zoet.........
    En de jonge man Luca een mooi gezichtje
    de liefste ....dat zie je zo!!
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen