donderdag 21 juni 2012

a book for the Goddess

my work "return of the Goddess" is not only a cloth but also a book. Made out of 13 small books, one for every moon. I printed with plants and flowers on aquarelpaper. My place in the library was to small to show this whole book so i had to take it apart and show half of it in my room in the old convent Regina Mundi wich is a very beautiful place but i had preferred to show it as one piece.

Hier zijn ook enkele detailfoto's te zien. In totaal zijn er 144 pagina's.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig gewoon !
    je mag gerust trots zijn op jouw eindwerk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig wat een prachtig werkstuk met al die boeken ben onder de indruk
    hulde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martine , ik heb je weer gevonden !!!!!
    Ben er zo blij mee . Zondag ga ik je blog proberen te bekijken wamt ik moet zoveel inhalen .
    Van dit werk gaat mijn hartje sneller kloppen .
    Liefs van ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like the idea of books in Art.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig. Dit verdient een heel erg mooie plaats. Ik vind het idee zo goed en wat mooi uitgevoerd en WAT EEN WERK!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Martine,prachtige boekwerken nou eens niet beschreven,maar handwerk heel veel werk en puur de natuur.
    Prachtig...........
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je geen heksen zien voorbijvliegen het voorbije W-kend Martine ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb ik hier nog niet geschreven???? Hoe is het mogelijk?
    zo mooi zo heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen