vrijdag 27 oktober 2017

Because of the plants...........


Mijn laatste berichtje is al van twee maanden geleden en de reden daarvoor is tijdgebrek. Ik ben begin september gestart met de opleiding fytotherapie en moet bekennen dat me dat heel zwaar valt. Dacht ik eerst dat ik die opleiding kon doen en genoeg tijd zou hebben voor ecoprinting etc. moet ik nu vaststellen dat dat niet zo is.
Ik vind het verschrikkelijk interessant maar het is jammer dat ik daardoor andere dingen moet laten vallen.
Van deze bloemetjes maakte ik smudgesticks
My last post is from two months ago and the reason is my starting an education to fytotherapy. Its heavy and before you ask, as several others did, why i want to start this at my age , here's my answer......I need to work my brain and i want to do that with something i like very much.........
so i took some flowers for smudgesticks and they look like this now

                                  en die zagen er toen zo uit..........

 De laatste textiele werkjes zijn de volgende twee
Those are my latest textile works, not much but i like them


een jurk, ecoprint op indigo en een t-shirtje
a dress, ecoprint on indigo and a tshirt
Het is niet veel maar ik heb er wel enorm veel plezier aan beleefd.
Vanaf nu ga ik proberen!!!!! een beetje vaker te posten. Verlaat me niet.......
Its really not much but i enjoyd every minute of it and i'll try to post more often.................please dont leave me..............










5 opmerkingen:

  1. Ha Martine, ik had je al gemist, wat mooi dat je aan studeren bent [planten  geneeskunde ] wens je daar veel susses bij.Wat mooie dat  je toch iets kan laten zien van je kunnen!
    een jurk, ecoprint op indigo en een t-shirtje,ziet er bijzonder uit, lijkt wel een beetje goud,fijn dat je veel plezier aan hebt beleeft.Nee Martine ik verlaat je hoor.
    zelf heb ik wat bladeren geschilderd,op mijn blog
    lieve groet
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Martine, good for you, I understand this need to keep the brain engaged. I may not comment every time I come here but I always come here; your words, your photos, your philosophy, your caring, your heart and your love of the land and plants connect deeply with me and so it goes and we go together.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Marti, your words mean so much to me...........

      Verwijderen
  3. Ha martine,
    Eén woordje vergeten en er staat iets heel anders als bedoeld
    het woordje........niet.....vergeten,erg hé
    ik verlaat je niet, moet er staan
    sorry foutje..........

    lieve groet
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen